Wednesday, April 3, 2013

RJ 2 : Ady, Bilik tidur dan Koleksinya



sekuel kepada : 
http://adyraksasa95.blogspot.com/2010/12/al-kisah-raksasa-jahat.html


paham dak tajuk
sebenaqnya saja tiru tajuk filem :
Hantu Kak Limah 2 : Husin, Mon dan Jin Pakai Toncit
*memang tak sama haha

ok saja tadi kemaih satu bilik
kemaih2 jumpa la barang2 'pusaka' lama
so, saja bergambar nak buat kenangan nti nak simpan dah
sbb lepaih ni nak masuk U dah

kat rumah aku sebenaqnya share bilik ngan abg aku
tp abg aku dah masuk U jadi aku 'konker' la kat aku
lepaih ni aku pulak masuk U
sedehhnya nak tinggal kan tempat paling best di duniaaaaaa
tempat paling best di dunia?
of course la bilik kami! *aku dan abg aku
BHAHAHAHA!


hey check this out ! ceywah

tempat paling best di dunia *bagi aku la






 memang la bilik tidur kami agak besaq sebab kami berkongsi
tapi sebenarnya bila abg aku balek U ja
dia tak masuk bilik ni pon dan dia akan tidur kat bilik kakak aku *kakak aku lg jarang balek rumah
sbb abg aku takmao kacau aku study time spm dulu
dan sekarang mcm dah terbiasa, so memang dia dah jarang guna bilik ni dah
aku pon rasa cm bersalah :(
takpala tu pilihan dia aku tkpnah halang pon kan.




 KOLEKSI AKU SIMPAN DARI 6 JAN 1995 SAMPAI LA 4 APRIL 2013

okai aku ni jeneh suka menyimpan koleksi barang
lagipon aku ni jeneh suka btukaq2 hobi pulak
so, aku pnya barang kira byk la
sbb tula parent aku cam sedia almari dinding besar punya kat bilik kami


1. domokun
ya bagi yg kenai aku lama
 depa konfem tau aku ni taksub gila kat domo dulu2
camna aku leh minat? yg tu ramai yg taktau
okai aku berani mati cerita pi la. haha
aku ada minat kat seseorang ni. aku pon baca blog dia
dlm blog dia post byk gmbaq2 domo sbb dia suka domo
jd dalam masa yg sama aku pon terjangkit
ingat ni cerita dulu2 ya. sekarang dah lain huahua
sebenaqnya adalagi *kotak pensel dan beg galas DOMO cari tak jumpak T.T


2. kpop dan running man!
yg ni takyah kata apa hmpa pon tau kan
dari zaman sekolah mngah lagi depa pggey aku jae suk dah.
dulu ada gak aku kumpul poster tp takpnah lekat pon kat dinding.sekadar smpan
dan lani aku dah tk kumpul dah sbb jiwa kpop tu maken kurang
tp still ada lagi la.hahaha
tp apa pon aku still nak kumpul barang2 running man. lagi2 baju
ada nampak mana2 bgtau aku orait



3. komik dan novel
yezza zaman komik memang btahan lama
sampai aku habeskan duit lebeh ribuan ringgit!
sekarang dah tak beli sbb baca tenet ja
tp komik budak getah atau ONE PIECE aku still beli lg
sebab baca tenet orang puteh kurang kepuasannyaaa
novel pulak ada la ckit sbb baru nak pupuk
aku try baca novel english yg ringan2 lu
nanti dah cekap baru yg tebal2 pulak.oye

*budak getah/one piece
*koleksi novel grafik gempakstarz
*doraemon
*shinchan
*slamdunk
*reborn hitman
*johan bola sepak
*diary of a wimpy kid
*sherlock holmes



4.mainan lama2
dari kecik memang aku ni suka main
kan ada byk musim mainan waktu kecik2 dulu
musim beyblade, yoyo, gasing, pokemon, keta kontrol dan leng2
so byk koleksi mainan aku
masihkah kau ingat? haha

5. keta kontrol, hotwheels


6. mainan tikam *duit syiling 5 kupang
digimon,gundam,pokemon,mask rider,batman,transformers
(yg ni mahal ckit : 4 keping 5 kupang)


7. transformers

8. jam tgn 

9.keychain

10. kad @ indoor games

11. button
dulu aku pemeh gak dgn button2 ni
sampai nak button kosong ja cari aku

12. barangan PLKN
kenangan 2bulan setengah aku takkan bg hilang pnya
memang sayang habehh <3

13. GAME
 aku ni sebenaqnya gamer
dari kecik  sampai lani
jadi aku dah bjaya kumpul semua jeneh game generasi Y. ceywah

dari atas : PS2,PS1, dvd player?

14. pingat 
olahraga : aku baru ja wakil sampai peringkat daerah
bayangkan atlet yg main sampai dunia. wuhuuu  

15.barangan KOLEJ SULTAN ABDUL HAMID
yg ni pon antara barang yg paling aku sayang
kenangan kat sekolah la paling best :') 
belakang tu komik one piece @ budak getah (vol 1-68)


haa
dah tau dah kenapa aku jarang keluaq rumah?
dah tau dah kenapa aku kata duk rumah lagi best?
hahaha

aku akan simpan dan simpan dan terus simpan semuaa koleksi aku.
ohya nanti lepaih kahwin dah ada rumah sndiri kan
aku pasang niat nak buat bilik khas
nak letak semua koleksi aku kat situ. buat mcm muzium wahh setai2

lepaih kahwin la.
lepaih kahwin ?
bhahahahahahahaa
ok sekian saja


*masih gelak




                           2010                                                                                 2013


No comments:

Post a Comment