Wednesday, January 5, 2011

2011,tahun honeymoon?





oraitt fes2 kali aku nak ucapp
SELAMAT TAHUN BARUUU !
HAPPY NEW YEAR !
2011
XDDDDD



okk tahun ni aku dahh masok menengahh ataihh YAKNI form 4
xsangka, xsedaq, xpcaya, xterkata-kata
qasanya mcm baqu jaa aku masok kolej kmaqin 
tp kenyataannya dah 3 tahun 
dan tahun ni tahun ke-4

aku ambik kputusan nak stay kolej
xmao tukaq pi sekolah leng 
muktamad dan titik
lgpon KOLEJ DAH SEMPURNAA :D
SERIUS XMOHONGG
payah kot nak caqi sekolah cmniii
haaaaaaaa
errrrr.okk kontrol2



PMR taun lpaih, 2010 yaa
masok form 4 bajet nak enjoy habes-habesann
sbb nk lpaih tensyen taun lpaihh
kebanyakan bebudak form 4 anggap taun ni *tmasok aku
sebagai TAHUN HONEYMOON
haaaaa
wajarkahhh
2011 = tahun honeymoon bagi form 4 ?


apa kata pakar 

hampa HONEYMOON taun ni, hampa lingkupp 
*CEKGU ZOL, PKC HEM kolej 4

kolej subjek aliran sains. kena qajen baca bukuu. hmpa nak HONEYMOON baik hmpa pi SEKOLAH LENG.
* USTAZ AZHAR, kaunselor

budak 8A,7A xsemestinya skor dlm SPM nnti. jgn igt spm mcm pmr. spm jauh lebih susahh. jadi kena start study daqi awai. taun ni bukan taun HONEYMOON untuk andaa
*USTAZAH MARIAH, cekgu subjek agama kolej 4


APA KATA ANDA PLAK ?


haaaaaa
setelah aku dgaq segala nasihat daqi cekgu2 waktu orintasi
baqu aku sedaq yg form 4 bkn laa sehoneymoon yg disangkaa
dan spm plak lebih susah daqi yg disangka
lgpon...

jgn tlalu gembira ngan keputusan pmr. lgpon pmr x tlalu pnting. sbb spm lah  penentu masa depan yg sbnaq.

*USTAZAH MARIAH, cekgu subjek agama kolej 4




 so,bdasarkan segala nasihat yg aku dpt
taun ni xleh nak meng2 dah walopon baqu jaa lpaih pmr
sbb kalau ketinggalan dlm subjek mana2
memg payah nak 'ligan' balek
dan xleh nak study last2 minute sblum nak exam
kalau nak dpt keputusan cemerlang dlm SPM 2011
INSYAALLAH :D



SPM, aku ambik subjek pure science + math tam + prinsip akaun

B. MELAYU
B. INGGERIS
PENDIDIKAN ISLAM
SEJARAH
MODERN MATHS
ADD MATHS
BIOLOGI
KIMIA
FIZIK
PRINSIP PERAKAUNAN



nilah subjek2 'btuah' aku ambik untuk spm nnti ,insyaallah
dan baqu td susun kelaihh
klaih akaun cuma da 2 klaih
4 omega ngan 4 sigma
dan skali lg aku masok kelaih 4 OMEGA
HOHOHO 


bebudak 4 omega 2011
 *mereka-mereka yg akan bjuang bsama2 ngan aku sepanjang taun ni

harith
matcow
jibin
fa
zuhairi
faris
hairi rusdy
pait azman
pait shukri
muis
jawi
shahrul
amirul CL
fariq
hadi
hakeem
mole

dan bebudak cina ngan india yg leng2
*bguih klaih ni, klaih 1MALAYSIA :D

SUMA 38 ORANG  :O

errrrr bule blajaq kaa qamai2 cmtuu
seriuss msti hingaq pnya klaih aku nnti
lgpon geng2 buaih qamai gak klaih tuu
ohtidak
xpaaa,depa hingaq aku 'BOHH' depa jelaa
payah paaa XDD
tp yg bguihnyaa depa memeriahkan lg klaih
xdak depa sunyi, bosan gakk
hahaha
harap2 klaih taun ni lbih gempak daqi taun lpaihh
HOHOHO



2011, tahun honeymoon ?
tak tak tak
kalau anda nak berjayaa
XD




No comments:

Post a Comment