Wednesday, December 22, 2010

insyaallah 8A



esok result dah kuaq

23.12.2010



2008,2009,2010

dlm tiga taon tu kita blajaq cuma ada satu alasan jaa

sbb nak dpt result bguih dlm PMR 2010

ada 8A

ada gak 9A


mai nak cita ckit psal aku ngan PMR XDD


akhir taun 2009

aku dah start cuak

sbb getaq taon dpan nak PMR

bajet nak study btui2 taon tu *yakni taon nilaa

xmao main2 pa sumaa XDDD

tp tu cumaaa KHAYALAN

tp realitinyaa

taon nii 2010

awai2 taon

aku xblajaq sgt pon

dok kalut sukan awai2 taon

ptgahan taon pon study sat jaa

sbb daa trial XDD

lpaih habeh trial, meng balekk

xsedaq PMR maseh adaaaaa

kat rumah mcm besalaaa

duk o9 ,meng game,baca komik *mcm tgh bcuti

tujaa qeja akuu

blajaq pon masa bwat homewokk jaa

tp tu xpaaa sbb kat rmah jaa

kat skolahh kena laa blajaq btui2

sbb satu klaih ngan kengkawan yg qajen2

kena ikut tren depaaa

time da ckgu-belajaq belajaq belajaq

time xdak cekgu-bwat hingaq,pi tandaih,baca komik pon daa *10 % jaa yg blajaq

aku plak duk sblah shahmi *bleh dikatakan bdak melayu plg pndai dlm kolej

aaaaaaaaaaa

sgt btuah dok sblah diaa

slg btanya-tanya*tp aku plg keqap tanyaa diaa XD

pastuu pi tuisyen plakkk

tuisyen pon kadang2 blajaq ,kadang2 bwat hingaq

kem motivasi pelajaran pon bnyk gak aku pi

bnyak gak dpt ilmu 

dan ada gak dpt keinsafan nak start blajaq btui2 tuu

tp mcm besaaa laaa insaf sat jaaaa XD

tp alhamdulillah

result trial memberangsangkan XDD

sbb tuu smgt aku start membaraaa

lgpon nak ikut jejak abg aku

dia dpt 8A masa trial ngan pmr sbnaq

HEBAT HEBAT HEBAT

hahahahahaha

qasanyaa aku start study btui2 waktu bln posaaa

maklumlaaa xdak paa sgt nak bwat

nk hilg lapaqq, blajaq laa plg senang caqanya

oyehhh

qaya taon ni tetap besss walopon nk dkat PMR

lgpon jgn study sgttt,nnti stress lak

time qaya tu kita enjoy laa sattt

sat pon jd laaaa

enjoy2 kutip duit qaya,makan kuih-muih belaka

XDDDDD

time nak dkat exam memg agak cuakk gakk

tp xpaa qasanyaa aku dah ready masa tuu

so xlahh cuak sgt

saya dah sedia saya dah sedia saya dah sedia *spongebob XD

time tu jgak mcm nak cpatkan masa jaa bg exam mai cpt ckit

aaaaaa

cepat habeh exam maka cepat laaa blehh enjoy XDD

time fesss day masuk hall exam tu memg agak cuakk

tp lpaih2 tuu kurg laaa cuaknyaa tuu

dah besa dgn pengawas exam

mula2 aku igt muka2 pngawas suma ganaih2

laaaaaa tp sbaliknyaa

ketua pngawas plg rilekkk

ckp pon slow2 jaaa

xmaqah lgsung

cuma teguq ckit jaa time km hingaq waktu hbeh exam *besalatuuu XD

PEJAM CELIK PEJAM CELIK

exam dah habehhh

alhamdulillah

aku btui2 puaih hati lpaih exam dah hbehhh

sbb aku 100% buat yg terbaikk

so,apa jua result esok kuaq

aku redha jaaa

sbb aku dah bwat yg TERBAIK :D

 tp kalau bulehhhh

nak 8A laaaaaa

hahahahaha

so,korang2 yg sama umoq aku laniii tu AKA kawan terbaik aku

aku ucap BEST OF LUCK esok

senyumm sentiasaaaaaaa :))))

haa jgn lupa kongsi berita gembiraa hmpa kat akuuu

aku sntiasa mnunggu :D

............

.....

..

dan jgn lupa 

SPM MASEH ADAA :D

SEKIANNNN  

XDDDDDD
















2 comments:

  1. TAHNIAH!!!!!!!! v(^0^)v alhamdullilah sampai jugak hajat ady

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah 8A gak .terimakasih kakak :D

    ReplyDelete